ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Worst -,-
Thursday 29 November 2012 - Permalink - 0 Comments

Real date : 26/5/2012


lol Kwangmin xD



\Assalamualaikum/

Bismillahirrahmanirrahim . Hello peeps . Sekarang dah start cuti kan ? Wuuuu . Heaven gilos . No study , no exams, no books, no prep and all those "belajar" thingys . Mwhahahaha *evil laugh* lol . Well , aku nak crite pasal 3 minggu pertama aku di Sekolah Berasrama Penuh . Ya Allah , aku tak tahu mcm mne nak describe perasaan aku . Exited ader , sedih ader , geram ader , bosan ader . Mixed feeling lol ._.

Bile aku dapat jer surat tawaran , aku mcm Seriusly aku dapat sekolah ni ? . Weirdo . Tu jer yg aku sempat pikir . Otak aku mcm blank lepas baru kene format and badan aku kaku mcm baru kene simbah ais lol . Dah bulan  April baru lha aku dapat sekolah tu even aku dah mohon sejak dari bulan Jan . Kuasa Allah, saper bole lawan kan ? But aku still  rase tak puas hati ! Cer bayangkan , aku dah seronok meronok happy dengan kengkawan kat SMK Sri Mersing , tetibe kene pindah ? What the ?  ;A;

Tapi disebabkan oleh ibu aku yang nak sangat tengok anak perempuan nye yang sorang ni masuk integrasi , aku masuk lha for my own's sake lol . For my own's sake my butt ! Masuk jer sekolah tu , first day memang lha mcm okok jer kan ? But then, esok nya ,bermula lha pengembaraan aku dan penderitaan aku lol ._. Sedih woii . Aku asyik homesick jer . Tapi aku cover dari kengkawan kasik tak nak kantoi . Maluuu tau kalau kantoi nangis depan kawan -,-

Belajar kat sane mcm biase jerr . Act , life kat sbp ni mcm kat sekolah harian biase jerr . Cume yg beze nye ,  kite kene belajar untuk jadi independent . Smua bende kene buat sendiri . Well, itu yang aku suka . Life is full with surprises you know . So, aku nak belajar hidup sendiri lol . Hidup sendiri konon . Basuh baju pun terkial-kial ._.

 Kat sbp jugak ader satu yg tkde kat sekolah biase . Prep petang and malam . What is that prep ? Prep is a short form for preparation . Time ni lha kite nak buat homework, group discussion and whatsoever things . Bile dah balik asrama memang harapan lha kan nak buat homework . Semua bayangkan katil jerr . Homework dah campak tepi . Macam aku lol ._. Time prep aku prefer library . Sebab kelas tersangat lha bising mcm langau terlepas anak lol . Apakah ? Abaikan . Sape lagi kalau bukan budak laki yg buat bising
-,-  Agak nye kan , kalau aku bagi sebijik penumbuk kat mulut diorang tu , mati tak ? lol -,-

And act, minggu lepas , means seminggu sebelum cuti ni , aku ade perikse setare 2 . Soalan Sej dgn Geog memang mangundang maut betul lahaii . Dah lha aku tk study ._. mcm mne lha result aku ek ? lol .
Lantak lha  . Nanti time last-year exam aku struggle la betul-2 lol . Sangat lawak idea aku . Tau dek ibu aku, memang die kejar aku satu taman gune penyapu ~.~

So, adios.