ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Malaysia vs Indonesia .
Saturday 1 December 2012 - Permalink - 0 Comments


\Assalamualaikum/

Bismillahhirrahmanirrahhim . Hi and annyeong chingus ! Wuhuuu . Malam tadi chincha daebakk . Aku rase penuh kot nanti entry aku pasal bola jer . Korang bosan ? Bosan , pergi main jejauh sane syuhsyuh lol . Bajet tacing pulakk aku . Aku memang cenggini kalau post tengah-2 pepagi bute ni . Bayangkan , bngun jer subuh, after solat terus dudok dpn lapto and on blog lol ._. Tak ke tebiat namenye tu ? Orang lain pepagi bute hirup udare segar plus cuci mate tgok permandangan ciptaan Allah , yang aku ni sesedap jer dudok dpn lap and online . Memang tak masuk dek akal tapi itulah aku ._. lol .

Haih , korang tgok malam tadi ? Yeahhh , Malaysia lawan Indonesia right ? Aku pun tengokk . Tapi yang berbeza dgn perlawanan sebelum ni ialah aku tak terjerit-jerit macam beruk terlepas kandang lol ._. Yerr , game kali ni aku behave even depan tv jerr :3 lol . Den behave sebab takmau kene sound dengan jiran den lagi ._. sungguh malu aku ketika di'sound' oleh jiran depan . Hah kau ! Sampai jiran depan pun dengar . Terserlah disitu kelantangan suara aku ni lol . Tapi kesah ape aku , mulut aku kan ? lol . Kuajo kan aku ? HAHA .

Btw, game malam tadi memang lari dari ape yg aku predict . Well , aku ingtkan yang Malasyia akan kalah pada Indon . Pasai pa aku predict lagu tu ? Pasai nya Malaysia kan pernah kalah dgn Indon , thats why aku tkut game kali ni pun macam tuh . Tapi dengan tak disangka-sangka *drum roll* Malaysia kembali melunaskan dendam yang membara dengan mengalahkan Indon sebanyak 2-0 lol ._. Congates Harimau Malaya , congrates :) K. Rajagopal pun aku tengok dia tadi senyum sikit lagi nk sampai kepale, lol . Lawak sangattt .

 So , Malaysia akan mara ke Separuh Akhir dan akan berhadapan dengan Siammm . What the ? Siamm woiii . Ni pun aku agak kecut perut jugakk . Haihh, aku tak tau pasai pa aku tetibe takut bile tau yg Malasyia akn berdepan dengan Siam . Well , maybe feeling aku jer , but who knows? No one can predict the future right? So, what can I do is only giving our team moral supports beside a pray for them . Insya-Allah .

Adios.