ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Randommm .
Friday 7 December 2012 - Permalink - 0 Comments



Arghhhhhh . Asal kau comel sangat ? ._.

\Assalamualaikum/

Bismillahhirrahmanirrahim . Hi ++ annyoeng chingus . How're you ? Fine ? Well , great then . Me too . You know , live , laugh , love . lol love tu takda naa ? Cettt ptuihhh . Bajet speaking pulak aku memalam bute ni . lol malam ker ? Bukan dah pagi ker ? *tengok jam* Ohh dah pkol 1;25 pagi . Pagi k, pagiiiiii . Erkk , mcm tak penah buat jer kan ? ._.

Hahh dahh , sudahhh cukup sudaa~~ . Cukup sampai disini sajaaaa~ lol pekehal pulak dah den nyanyi lagu ni ? Hadehhh . Aku dah tebiat . K, act aku tak tau nak cakap ape . Aku saje jer post ni . Sebab bosan aku asyik bce entry yg same ulang-2 lol . Kesian kan aku ? Takde kerje sampai snggup bce blog sendiri lol ._. lifeless gile aku --'' . Jangan jadi mcm aku . Baik lha korang pergi carik aktiviti yg berpekdah dari dok melangut depan tv , makan , tidor , online dan tah pape mcm aku ni . Hahahaha . Terserlah kejujuran dari hati limpa jantung suci aku ._. lol .

Eden tak tahu sungguh nak buat ape ni ? Suggestion please ? Ermm . Ohh yaa . Semalam aku buat vacation . Bukan vacation dgn family lhaaa . Vacation dlm internet jerr . Vacation carik drama korea buat tontonan kornea mata aku ni yg sememang nya dah bosan dok ngadap benda yg sama ulang-2 setiap hari ._.

Well , aku ade terjumpa satu variety show korea ni . The romantic and Idol . Woahhh , chinchaa daebakk .
Sehweeeeet gilerrrr . Couple pling den suko , JB dgn Jei . Cocococomel gila . Hahahaa lol . Even Jei tue sikit dri JB . But who cares ? *rolling eyes* lol .




Woahhh , comel nye . @.@

Till then , adios .