ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
a bit talk .
Monday 24 December 2012 - Permalink - 3 Comments
Assalamualaikum , ni hao , anneyong , hi ? .Wuuuu . Dah lame gilos den tak hupdate . Tiba-2 harini skin da bertuka . Hape cerite nihh ? lol . Aku baru tukar tadi laaa . 4 jam dok depan lap ngadap natang ni saje . Nasib baik Puan Besar tak bebel suroh tutop . Oh , I love you mom :* lol . Nampak bebenor menipunye . Abaikan . Okay , so , tinggal berape hari saje lagi nak naik sekolah dah . Aishh , cepat nye mase berlalu ? Rase macam baru semalam jer aku balik dari asrama . Arghhhhh . lol . Mental breakdown sat .

So , another boring day had past . Adik aku Hazim dengan laptop dia , aku , adik aku paling kecik Hamzah , dengan adik yang ketiga Hilal dok melangut kat living room . Ibu ngan ayah kerja . Lifeless gila kan hidup den ? ._. lol yeahh i know ;~~: Tengah dok sedap aku bace novel sambil earphone kat telinga , tibe-2 Hilal melalak dengan suare dia yang tak berape nak sedap didengar . lol . Dah Hamzah pun tumpang sepayung -,- Aku hape lagi an ? Tengah bosan tahap cipan tersepit , aku pun tumpang sekaki lha meriahkan majlis . lol . HAHA . Hilal nyanyi lagu Teen Top - To You . Aku nyanyi Twinkle Twinkle . lol . Tak nak kalah tuh . HAHA . Yang Hamzah , dah tak serupa nyanyi dah aku dengar -,- entah pape lagu yang dia nyanyi, aku iyekan jelha ._. adik kan ? Dengan itu , terbentuk lah satu music band terbaru di alam semesta ini yang digelar sebagai The Three Siblings . loool -..- lawak benor .

Kitorang menyumbangkan suara kitorang yang entah sedap entah tidak ni daripade pukul 3;45 sampai lah pukul 5;00 ptg . Tu pun sebab parents dah balik . Kalo tak , mau sampai kemalam kitorang melalak . Hahahaha lol ._. Habis jer melalak , semua ketawe tak henti-2 . Dah tebiat gamaknye ._. Hazim buat donno jer main laptop die . Dasar budak hati kering -,- lol

So , itu lah beberapa aktiviti yang aku lakukan di hari yang suci dan hening ini . lol .  Kot korang nak try pulak kan ? HAHA . Kalau korang nak buat jangan lupa comment eh ? lol .

Adios .