ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
ceh kakak , ceh kakak .
Friday 25 January 2013 - Permalink - 2 Comments



lol , tibe-2 aku TERbiased mamat comel kat atas ni pulak . Ni semua RAI punya kes la ni -,-

Ehem,ehem . Bismillahirrahmanirrahim , assalamualaikum . Hi , annyeong , ni hao :) Panjang bebenor say hi aku kan ? Lantak , biarkan ia . Aku bukan nak cot cet cot cet pasal tu . Korang pa kaba ? Sihat ? Alhamdulillah . Sama lha dgn tuan punye blog nih , just terbelit jap otak dgn PBS nye , presentation group tk siap lagi ++ homework lagi , subhanAllah , masya Allah , Ya Allah , boleh putus kot saraf-2 otak aku mcm ni /pegang kepale/ ;~~;

Okay , before that , korang tau kan yesterday Hari Ulang Tahun sape ? Soalan ini aku tujukan khas buat umat muslim di dunia ini , kalo korang tak tu jugak memang Islam atas ic jelha , lol . Kidding . Heheh . Yeahh , semalam merupakan Hari Ulang Tahun Kelahiran Nabi Muhammad S.A.W . / selawat atas nabi / Hari ni baru aku balik dari asrama . Bapak lha kan , SASE dgn MRSM balik hari rabu , sekolah aku balik jumaat , ini tidak adil , ini tidak adil . lol .

Tadi ade sambutan MaulidulRasul kat sekolah sebelum balik . Jemput ustazah dari mane tah aku tak ambik tahu ._. Memang melalak kejap lha kan kat dlm dewan tu , dgn lagu bckground lagi , memang makin meleleh ar . Wuuu ;~~;  merah sat mate aku . Sunyi sepi jerk kat dlm dewan time ceramah , sampai bunyi cengkerik pun boleh dgr silap-2 . Haha , lawak la kan ade cengkerik tgh panas terik mcm tu ._.

Okay , habis pasal maulud . Hahhh ! / terkejut beruk / Lol , maaf-2 . Terlebih "excited" pulak bile nak cerite satu news ni . Wuuu , kau Auni , bab ngutuk memang laju jea kan ? But , sebelum aku cerite ni , nak aku jelaskan disini yang niat aku bukan nak mengaibkan sape-sape kay ? Just pengajaran buat kita semua :) Okay , tahun ni kan aku dah form 2 an ? So , mestilah ade form 1 kan bawah kitorang ? lol , soalan tak masuk dek akal ._. layankan aje aku k? Jadi , nk dipendenkkan cerite , 1 weeks after naik sekolah , budak f1 masuk . Aku excited mcm beruk terlompat-2 kes nk dpt adik dorm . Sekali dapat adik perangai macammm , puihhhh . Alhamdulillah lah adik dorm aku tk kureng di ajar dan di didik oleh mak bapak dyorang . Kalo tak , memamng mkn lha dgn aku -,-

Haish, aku memang menyirap gile bapak arh dgn f1 tahun ni , rase mcm nk bagi penyepak buku lima, buku lali , buku tebal semua ada >< . / urut dada / Sabo , sabo . Tarik , fuhh, tarik , fuhhh . K , dah . Aku dah tak tahu nk bebel ape dah , so , I end this entry with tasbih kifarah and surah wal-As . Babaii ~ / waving /

Sorry kalo entry terlebih melebih terlebih-2 ^^v